Termék reklamációja
Mit tegyünk, ha sérült terméket kaptunk:
A küldemény átvételekor javasoljuk ellenőrizni a csomagolást és a termék állapotát. Ha a csomagolás sérült, a sérülést jegyezze fel a fuvarozó átvételi jegyzőkönyvében. Nagyobb mértékben látható sérülés esetén javasoljuk, hogy a terméket ne vegye át a futártól. Ha a küldemény első ránézésre rendben van, ennek ellenére azonban a benne lévő termék sérült, kérjük, hogy a helyzetet e-mailben jelezze az alábbi címen: info@ferex.hu. Készítsen fényképet a sérülésről (fotózza le a sérült terméket és a csomagolást) és a képeket csatolja ehhez az e-mailhez. Az e-mailben tüntesse fel a számla vagy a megrendelés számát.
Mit tegyünk, ha szeretnénk reklamálni a terméket:
Olyan terméket vásárolt, amely egy idő után már nem működik, nem megfelelően működik, vagy hibát észlelt rajta? A terméket csomagolja be gondosan, hogy a szállítás során ne sérüljön meg. A legbiztonságosabb szállítási csomagolás általában a termék eredeti doboza, amelyet kifejezetten a szállítás közbeni védelemre terveztek. A küldemény feladásakor kérjük, tartsa be a fuvarozó csomagolásra vonatkozó utasításait, a csomagot érdemes törékenyként feladni, és szükség esetén biztosítást kötni rá. Javasoljuk, hogy a terméket teljes tartozékkészletével együtt küldje vissza, mindazzal, ami az eredeti csomag tartalmát képezte. A gyors azonosítás érdekében javasoljuk, hogy a termékhez mellékelje a számla másolatát és a reklamációs űrlapot, amelyben leírja, milyen hibát tapasztalt a terméken.
A reklamációra szánt, becsomagolt terméket az alábbi címre küldje el:
FEREX, s.r.o., Vodná 23, 949 01 Nitra
06 21 300 7591
Önökért vagyunk
számla alapján
kézbesítés
garancia
